M

  • Mai gândeşte-te
  • Mai ieşi o clipă la fereastră
  • Mai trece o zi (Dan Dimitriu / Andreea Andrei)
  • Măicuţa mea (Măicuţă îţi mulţumesc) (Temistocle Popa / Eugen Mirea). În anul 1987, Dan Spătaru filmează şi un videoclip la acest şlagăr. 
  • Mă întorc acasă (repertoriu internaţional) Melodia este cântată şi pe scena Festivalului Internaţional de Muzică Cerbul de Aur, Braşov 1968. Prezentatori la acea vreme fiind Stela Popescu si Iurie Darie.
  • Mândra mea (Horia Moculescu / Eugen Rotaru) Videoclipul piesei a fost filmat în anul 1985.
  • Mereu cânta o serenadă (Muzica şi versurile: Temistocle Popa) În Arhivele Televiziunii Romîne există o înregistrare cu piesa aceasta, datând din anul 1968.
  • Mi-a plăcut surâsul tău
  • Mi-a spus inima aseară (Temistocle Popa / Mircea Block)
  • Mi-ai fura inima
  • Moda cha-cha Videoclipul melodiei a fost realizat în anul 1987.
Lasă un răspuns

