Drumurile noastre…

ST – EDE 02854

1. Trecea fanfara militară (Temistocle Popa / Mircea Block)
2. Măicuţa mea (Temistocle Popa / Eugen Mirea)
3. Dragu mi-i de ţara mea (Temistocle Popa / Aurel Storin)
4. Te-am iubit, Mărio! (Temistocle Popa / Eugen Rotaru)
5. Spune-mi unde, spune-mi cine (Temistocle Popa / Mircea Block)
6. Un cântec dulce (Temistocle Popa / Aurel Felea)
7. Se întâmplă câteodată (Temistocle Popa / Temistocle Popa)
8. Spune, ce mai face mama ? (Temistocle Popa / Mircea Block)
9. În rândul patru (Temistocle Popa / Mircea Block)
10. Cântec de tată (Temistocle Popa / Eugen Rotaru)
11. Să cântăm, chitara mea ! (Temistocle Popa / Mircea Block)
12. Prietene (Temistocle Popa / Aurel Storin)
13. Drumurile noastre (popular sârbesc / Dan Spătaru)

5 răspunsuri to “Drumurile noastre…”

  1. A fost…..si va ramane ptr.noi, un mare artist al muzicii usoare romanesti, o voce de neegalat !!!

  2. dumnezeu sa-l odihneasca ca de cand eram in scoala am indragit acest cantaret si melodiile lui

  3. va fi pururi un geniu ,o voce inconfundabila

  4. Ionescu Stefan Says:

    Dan Spataru, unul din cei mai de seama cantareti, care prin stilul sau muzical s-a adresat maselor largi. Stia sa atinga coarda sensibila a fiecarui roman. Amintesc doar de o melodie, una din cele multe si bune pe care ni le-a lasat mostenire. Nu stiu exact titlul dar aminteste de sarbaorile pe care noi le pereceam pe vremea accea. „de vrei sa stii ce inseaman sa fii roman,…., sa vii la noi de sarbatori,…”
    Apartine unei generatii de artisi care s-a afirmat prin text si mesaj, transpuse in notele muzicale, de un bun gust inestimabil.

  5. nu e uitat dan spataru este si va ramane cel mai iubit pentru toti care lau stiut si iau ascultat muzica lui dumnezeu la vrut la el pacat putea sa ne mai alinte sufletul
    asta e viata merge inainte sa_l odihneasca dumnezeu acolo unde e

Lasă un răspuns

