Au trecut 5 ani…

dan-spataru…de la dispariţia celui ce a fost, pentru un popor întreg, Dan Spătaru. Prea puţini sunt cei care îşi mai amintesc că pe 8 Septembrie 2004, Dan trecea în nefiinţă.

În cotidianul Libertatea, a apărut un articol semnat de jurnalista Tatiana Solomon:

Dan Spătaru a fost uitat de toţi!thumb_688_x_1000_4147-180467-12foto7

Azi se împlinesc cinci ani de la trecerea în nefiinţă a regretatului Dan Spătaru (foto dreapta), iar Sida, soţia cântăreţului, nu-şi găseşte liniştea. Motivul? Nu-i poate cinsti cum se cuvine memoria interpretului, pentru că toţi par să-l fi uitat. Marea ambiţie a Sidei Spătaru a fost să organizeze la Medgidia, oraşul natal al regretatului cântăreţ, un festival care să-i poarte numele. Timp de patru ani a reuşit, însă anul acesta, autorităţile nu au mai alocat bani de la buget pentru această manifestare.“Iniţial ne-au asigurat că vom primi sprijin pentru festival, în urmă cu două săptămâni ni s-a spus că nu ne mai pot ajuta”, spune Sida. Un alt mare regret al femeii e că numele soţului ei nu figurează pe nici o stea, pe Aleea Stelelor din Mangalia. “Primarul a spus că nu sunt bani. De asemenea, am văzut că la Mamaia s-a acordat un premiu Teo Peter. Omul ăsta nu a avut nici o legătură cu acest festival. Dan a luat o groază de premii, dar a fost uitat de toţi!”, spune, tristă, Sida Spătaru.

Nici postul de televiziune Acasă Tv nu l-a dat uitării pe marele Dan Spataru!

Dan Spataru – cinci ani de la moartea lui!

În fiecare an, de Sfanta Marie, sotia lui Dan Spataru, care spera ca marele artist sa nu fie dat uitarii, ii umple mormantul cu flori pe care artistul le adora.

8 răspunsuri to “Au trecut 5 ani…”

  1. Am fost la un concert Dan Spataru prin anii ’80 a fost superb, este unul dintre cei mai mari cantareti ai tuturor timpurilor .

    Intotdeauna va avea un loc in inimile noastre 🙂

    R.i.p.

  2. as dori sa vad pe blog inregistrarea emisiunii de pe b1 tv de la nasul din decembrie 2003 in care dan isi povesteste viata

  3. Niciodata nu a fost uitat, niciodata nu va fi uitat! Valorile sunt cele care razbesc timpul si Dan Spataru este iubit de toata lumea!
    Cum sa uiti asaceva:

    Sa stii, maicuta mea,
    Ca port icoana ta,
    In fiecare gand,
    Oriunde, si oricand,
    Te-aud cum imi cantai,
    Te vad cum imi zambeai,
    Si-ti vad si lacrima din ochi
    Cand uneori ma dojeneai
    As vrea sa ma mai certi,
    As vrea sa ma mai ierti,
    Si-n mangaierea ta,
    sa-ti simt iar dragostea.
    Sa-mi para ca-mi esti
    Si azi alaturea,
    Si sa m-auzi ca-ti multumesc, maicuta mea.

    Sa stii, maicuta mea,
    Ca port icoana ta,
    In fiecare gand,
    Oriunde, si oricand, Te-aud cum imi cantai,
    Te vad cum imi zambeai,
    Si-ti vad si lacrima din ochi
    Cand uneori ma dojeneai
    As vrea sa ma mai certi,
    As vrea sa ma mai ierti,
    Si-n mangaierea ta,
    sa-ti simt iar dragostea.
    Sa-mi para ca-mi esti
    Si azi alaturea,
    Si sa m-auzi ca-ti multumesc, maicuta mea,
    Si sa m-auzi ca-ti multumesc…maïcuta mea.

  4. Sint din Republica Moldova.Am crescut cu melodiile lui Dan Spataru.Generatiia parintilor mei,unchilor mei,apoi noi,cei din 40-50,mai apoi copiii nostri din anii 70-toti il avem in suflet,il ascultam cu deosebita placere si emotii(pina la lacrimi),cintind impreuna cu el.Nu l-a uitat nimeni,timpurile sint grele.Dar totul se va aseza la locul sau si Dan spataru va fi onorat!!!

  5. Dumnezeu sa-l mantuiasca pe Dan Spataru!

  6. Din partea unei persoane ca mine..DAN SPATARU…ramane o vesnica legenda iar melodiile marca DAN SPATARU…nu au varsta !!!

    Cu respectul cuvenit,
    Ciprian Conduraru

  7. Cristina P Says:

    Dumnezeu sa-l odihneasca pe acest mare om! cum sa-l uitam ? inca ne hranim si ne mangaiem sufletele cu slagarele dumnealui, sunt nemuritoare !

  8. nu nu ,nicidecum ,DAN SPATARU nu va fi uitat de cei ce l-au iubit si pretuit . eu cind vad la tv tot felul de ”cintareti ” spun ca artisti adevarati cum erau Dan Spataru , Aurelian Andreescu …nu vor mai fi . De curind am vazut la tv un manelist de joasa spetza ,piticot si caraghios ,care a cintat o melodie de-a lui Dan Spataru si am fost tare indignata ,dar ce sa facem ,asta e lumea in care traim acum …

Lasă un răspuns

